2.9.12

onu taşıyacak bir erkek arıyormuş. bak hele.


şu izdivaç programlarındaki
"beni taşıyacak bir erkek arıyorum" söylemlerini hiç anlayamadım okuyucu..
erdener abi gibi,
"ayaküstü kalbini kırarım senin" diyesim geliyo

şimdi dicen ki, tvde doktorlardan başka bişey yok
nerden geldi aklına bu izdivaç..
(dicen mi? demiceksen yorma beni cevap verdirerek)

rüyamda tahtırevan gördüm
böyle tüller içinde falan
ama içi boş.
sonra uyandım, aklıma birden bu durum geliverdi
(bilirsiniz arada böyle bağlayıcılıklarım vardır)

dedim ki; bu kendi ayakları üstünde duramamış kadın isteği
kendini mal yerine koyan.

sonra çantasını yanındaki adama taşıtan kadınları hatırladım
yolda yürürken böyle,
gayet kallavi bi takım elbise giymiş ama 
elinde pembeli membeli kadın çantası taşıyan abiler görüyorum
yanında da elini kolunu sallaya sallaya gezen ablayı.

böyle tanıdığım bi iki tanesi var;
20 litrelik damacanayı bi tutuşta kaldırabilen,
temizlik yaparken hayvan gibi kanepeleri çeken - iten
ama kendi el çantasını taşımaktan aciz

şimdi soruyorum onlara burdan,
etraftaki kadınlara "onun sahibi benim" demekten başka ne işe yarıyo bu yaptığın he?
söyler misin?

dersen ki ço hastayım, ço yorgunum, ço bencilim;
tamam..

ama sana bişy diyim mi;
erkek olsan kesin karına ayaklarını yıkatırdın..







10 yorum:

  1. Senin görsellerin beni çok güldürüyor ya :)

    YanıtlaSil
  2. "ama san bişiy diyim mi
    erkek olsan kesin karına ayaklarını yıkatırdın"

    hem çok güldüm, hem de hak verdim.
    herkes kendi işini kendi görsün yahu.

    YanıtlaSil
  3. kadinin kendi ekonomik bagimsizligini eline almayi basardigi bu yuzyil, ayni zamanda annemin hala 'eee isi neymis bu cocugun?' diye sordugu sorulari da icinde barindirmakta. basli basina bir paradox!

    o kadar okut, egit, en iyisini yapsin diye ugras sonra da 'ee sevdigin adamin isi neymis, bak duzgun bi isi yoksa cok da kaptirma kendini' demeler fln. e ben o bana baksin diye ugrasmadim bu kadar. ben kendime bakayim, o da kendine baksin gerekirse!

    cantami da tasirim, o kadar kitap - laptop tasimisligim ve bunlarin olusturdugu kaslarim mevcut. :)

    ayh icimdeki baskin duygulari uyandirdi bak bu yazi. :))

    haydi bakalim, sevgiler.

    luna.

    YanıtlaSil
  4. tek kelime cuvaldizim :)
    harikasin

    YanıtlaSil
  5. çok haklısın...
    evlilik programlarını izleyipde kendimi daha fazla strese sokmak istemiyorum
    buarada takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
  6. allam ya ölme emi.
    :)

    erdener abiii severim.
    :)

    YanıtlaSil

 
;