24.10.12

efsun - rüya.. ..meali: en az iki kez dinlenmesi gereken şarkı

"alttan aldım, olmadı.
hep besledim, doymadı.
artık sabrıım kalmadııı.."
diyo efsun.
önce bi dinle aşağıdan,
sonra devam edeyim ben.


ilk evvela,
atilla taş, doğuş falan hala mırıldanıyoken
sakin gibi, efsun gibi grupların
neden ortalarda gözükmediğini
fevkalade merak etmekteyim.

ikinci evvela,
 şu rüya denen şey ne garip bişey yav.
bırak tüm günü,
tüm yıl aklından çıkmayabiliyo.
bazen herşeyin başı,
bazen sonu.

bazen bilinçaltının eseri,
bazen esiri.

dün gece bi rüya gördüm okuyucu,
yeminle yazsam şerlok holmz serisi olur.
 nefes nefese uyandım,
ne pislik bilinçaltım varmış be
dexter mübarek dedim
geri yattım.
hala etkisindeyim..

bu sebepten mütevellit
bütün gün rüya temalı şarkılar söyledim,
gözümüü aaçtım gördüğümee inanmadıım
şeklinde.

efsun da nerden aklıma geldi bilmiyorum ama
rüya demişken sen de dinle istedim..

şimdi hep birlikte;
sana mı kalıcakmıış
bu zaalim düünyaaa?


PS: kızım olursa
adını efsun koyabilirim.
enfes bi isim..

deniyim bi;
"efsun ne zırlıyosun evladım?"

"efsun terliği kafana yersen görürsün."

"efsun hanım siz daha çalışmayın,
komşunun oğlu boğaziçini kazanmış."

"efsun baban olacak o adama de ki.."

oldu.
ebet, beğendim.
şimdi iş kendisine uygun bi soyadına sahip olmakta.







2 yorum:

  1. Daha dün Sakin dinlediydim de aynı şeyi düşündüydüm. Niye kimseler bilmiyor bu grubu?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki.. müzik zevki kral tvden ibaret bi toplumda yaşıyo olabiliriz, bilemedim şimdi.

      Sil

 
;