22.11.12

gelmiş geçmiş en harika dizi sahnesi.. wonderful wonderful my life..

bunca sene izleyip
sonunda böyle gözleri dolunca insanın,
ahh diyor;
umutsuz bir ev kadını olmak için
neler vermezdim!

 yıllar sonra türkçe versiyonunda
eğer son bölüme gelinebilirse
ve
bunun çeyreği kadar dokunaklı bir sahne çekilirse,
türk dizi sektörü olmuş demektir.

gerçi izlemiyorum;
tam bilmiyorum orjinali kadar güzel mi bizdeki ama
bu konuda umutsuz izleyiciyim..

madem türkçeleştirdiler,
bari müziklerine sadık kalsalardı..
bu sahnenin tadını
hangi türkçe şarkı verebilir ki?


izlediğim en güzel
dizi finallerinden biriydi..





6 yorum:

  1. Acaba biz Türkiye'de böyle bir final çekildiğini görebilecek miyiz, ömrümüz yetmez gibi geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsaneler efsanesi scrubs'ı doktorlar olarak çevirip sonra çeviriip çeviriiip çeviriiiip her saniye yayınlayan bi millet olduğumuz için, bence torunlarımızın da ömrü yetmez..

      Sil
  2. ya bu diziyi yıllarca izledim ya severim. evet final ne güzel ne yaşamsal ne insancıl ve romantik.
    bi de eva longoria ne kadar güzel yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben lynette fanıyım, sanırım yaşamsal benzerliklerimizden dolayı(:

      Sil
  3. Ben 5.sezondan sonra izleme(ye)dim, merak etmiyo değilim hâni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim boş zaman doldurma dizim olduğundan, pilates yaparken, koşarken, ıvır zıvır el işleriyle uğraşırken hep bi kenarda açık durdu. sadık izleyicilerindenim(: bi de türk versiyonu çekilmeseydi..

      Sil

 
;