24.11.12

hanım koş! yalnızlığın çaresini bulmuşlar!

heveslendin dimi okuyucu?
ehehe(:
bi bilim insanı olarak
sana akademik araştırmalarım sonucunda
yalnızlığın çaresini bulduğumu söylemek isterdim
amma lakin ki bu sadece bir gripin şarkısı.

son albümden.
önce şunu belirtmek istiyorum;
bu albümde
"altı" eksik.

üç, dört, beş derken
bağımlılık yapan serinin
altı isimli parçasını bekliyodum
ama ellerim hep boş kaldı..

ayrıca birol'a bıyık hiç yakışmamış.
gerçi bıyıksız olsa nolucak?
adeta bir voldemort.


albümü elden geçirip
fazla arabesk bulduktan,
gül güzeli'ni nasıl
paçavraya çevirdiklerini gördükten sonra
bahsini geçirdiğim şarkıya dönsem iyi olacak.

önce anam neymiş acaba çaresi diye dinlediysem de
şu sözlerle kendime geldim;

"günahı boynuma
bir yalan eksik bir yalan fazla
nasıl olsa döner dünya
ister inan ister inanma
yalnızlığın çaresini bulmuşlar"

ne biçim de kandırdınız nan.






8 yorum:

  1. Adsız20:10

    bence de bıyık yakışmamış

    YanıtlaSil
  2. başlık ile benide sen kandırdın ama:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe sırf yalnız hissetmemek için yaptım(:

      Sil
  3. ulan bende dinliyorum dinliyorum acaba kaçırıyor muyum diye bi daha dinliyorum meğersem bulamamışlar :)

    ehehe voldemort'un azıcık kıllısı..

    YanıtlaSil
  4. Adsız17:00

    Ah be okuma listesinde görünce nasıl da heyecanlanmıştım :/ Çok hainsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe arada böyle çakallıklarım vardır(:

      Sil

 
;