23.11.12

ruh sağlığımdan endişe ediyorum


saçma sapan endişelerim var okuyucu.
bilinçaltım pislik içinde,
tuhaf tuhaf rüyalar görüyorum.

söylediğim iyi lafların altından bile
kötü bi anlam çıkar mı diye endişeleniyorum mesela.
ağzımı açasım yok.

sıkı sıkıya kolumda tuttuğum çantamı
biri kapar kaçar diye endişeleniyorum.
emeklisini yeni çekmiş
komşu teyze kıvamında yürüyorum.
çantamı gören de yüzüme tükürür
buna mı korkuyon nan diye.
lipstick, öğrenci cüzdanı,
iki üç laboratuvar anahtarı.

bi de son zamanlarda başlayan
bi merdivenden düşme korkum var ki..
on kilometre düz yol yürür,
iki adım merdiven çıkamaz haldeyim.

uyurken ya uyanamazsam diye korkuyorum,
evden çıkarken ya dönemezsem diye.
laboratuvara girdiğimde ya patlarsa,
karşıdan karşıya geçerken ya çarpılırsam,

ya hiç sevilmediğim bi evlilik yaparsam..


maçları fatih terim bakışlarıyla izliyorum.
yemekleri ya bi halta benzemezse
korkusuyla yapıyorum.


kısacası,
ruh sağlığımdan endişe ediyorum.
böyle olduğum ilk güne bakılırsa,
sebebi de çok acı..




 

15 yorum:

  1. Adsız19:29

    ne kadar çok izleyicin var:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen durup dururken izlendiğimden de endişeleniyorum, bu sebepten mi acaba yav :S

      Sil
  2. bol bol insirah oku
    yavrum

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. ben miyim?
      saahiden mi?
      çok mutlu oldum be(:

      Sil
  4. sebebi çok acı demıssınız sebebını bıldığınıze göre bu sorunu çözebılecek kısıde sızsınız.

    “Eğer bile bile gücünüz yettiğinden daha azını olmayı planlıyorsanız; sizi uyarırım, hayatınızın geri kalan kısmında mutsuz olacaksınız. Kendi yeteneklerinizden ve olanaklarınızdan kaçıyor olacaksınız.”
    ABRAHAM MASLOW

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bu şekilde planladığımı farkettim. evet. galiba hayatla ilgili planlarımın özeti bu cümle. ağır geldi. dur bi nefes alayım.

      Sil
    2. :) tabı al nefesını al kı yasadığını farkedesın bi dahada boyle basıt şeylere takılmayasın :)

      Sil
  5. buna literatürde anksiyete, halk arasında "kaygı bozukluğu" deniyor :) bişey olmaz, büyüyünce unutursun..

    YanıtlaSil
  6. Geçer... Neler geçmedi ki şimdiye kadar?!

    YanıtlaSil
  7. http://fizy.com/#s/3xx4p2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh en sevdiklerimden..

      "bazıları seyrederken
      hayatı en önden
      kendime bir sahne buldum
      oynadım
      öyle bir rol vermişler ki
      okudum okudum anlamadım"

      "denizleri seviyorsan
      dalgaları da seveceksin
      sevilmek istiyorsan
      önce sevmeyi bileceksin
      uçmayı seviyorsan
      düsmeyi de bileceksin
      korkarak yaşıyorsan
      yalnızca hayati seyredersin

      öyle bir hayat yaşadım ki
      son yolculukları erken tanıdım
      öyle çok değerliymiş ki zaman
      hep acele etmem bundan anladım

      kendi kendime.... "

      Sil

 
;