3.12.12

cenk bey, tamamınızla hayranınızız. canınız ister güldürürsünüz, canınız ister süründürürsünüz!


cenk&erdem'in cenk'i
sayın durmazelden bahsediyorum elbette.

sayın diyorum
zira çok saygı duyuyorum, müziğine
zekasına, yorumuna, kalemine, çizimine..

nilüfer'in haykolu şebolu cingili
12 düet albümünü
günlerce loopa alıp dinlemişliğim,
sorulan sorulara şarkılardan cümlelerle
yanıt vermişliğim bolca mevcuttu.
bezdirircesine!

az önce webde surf ederken
(arada böyle ecnebiliklerim vardır)
malt'la yapılan düet klibine rastladım yine
ahh dedim yedin yine on günümü malt.

kedi coverlamanı, düzenlemeni,
arrra sııra bazı bazı demeni senin!






6 yorum:

  1. kesinlikle hayranlık uyandırıcı ama :)

    YanıtlaSil
  2. malt'ın performansı mı, şarkının sözleri mi(:

    hakkını yemeyelim şimdi, "nerdeydin demem, kimleydin demem seni sevdim bir kere. madem ki sensiz yaşayamam ben naz etmem boş yere" diyebilmiş bir kadın varsa, kesinlikle hayranlık uyandırıcı:)

    YanıtlaSil
  3. her ikisi de. yani bence komple.
    ben de senin gibi cenk'i her türlü sevenlerdenim sanırsam.

    aynı şekilde zekasına yaptığı işlere duruşuna her şekilde hayranım

    ve performans da harika. insanı içine çekiyor :)

    YanıtlaSil
  4. yoksa biz?! şaka şaka korkma değiliz kardeş falan:)

    YanıtlaSil
  5. kormam kii. kardeş olabiliriz. hepimiz bir nevi kardeş sayılırız
    ve kardeş olsaydık sanırım en büyük ortak noktamız bu güzel parça olurdu :)

    YanıtlaSil
  6. çok iyi olurdu çok da güzel iyi olurdu tamam mı? arrra sırra bazı bazı hatırlat kendini, yorumlarını eksik etme:)

    YanıtlaSil

 
;