7.12.12

kalplere vur bir zımbaa rumba da rumbaa rumbaa


saçma sapan bi şekilde
kaç gündür dilimde
kalplere vur bir zımbaa şeklinde dolanıp duruyo.

hayır daha kötüsü var.
al bir salon gelini diye başlıyo ya şarkı,
gözümde korkunç görüntüler.

saten kabarık bi gelinlik içinde,
yanakları kıpkırmızı allık,
gözleri masmavi farlı bi gelin.

elinde plastikten çiçek.
alnının iki yanından iki bukle sallanıyo,
arkada kocaman bi topuz.
maksat?
gelin başı.
evlerden ırak..

neyse.
zeki müren iyidir.
kalplere vur bir zımbaaa..

bu arada zeki mürenle gelin kelimesini
aynı post içinde kullanmışken
bi itirafta bulunmak isterim.
küçükken kendisini
bülent ersoy'un eşi sanardım.
böyle de salak bi çocukluk..





23 yorum:

  1. Adsız17:06

    ilahiii :) güldürdün ya beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işimin adı ne(:

      Sil
    2. Adsız09:51

      ay sabah sabah geldim yine bunu açtım hahah fiyuvfit vallahi cansın :)

      Sil
    3. kalplere vur bir zımbaa

      Sil
  2. Euheueheue Bülent Ersoy'un kocası mı sanıyordun yerim seniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: arada öyle salaklıklarım vardı

      Sil
  3. Bülent ersoy 'un eşi, iyimiş bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çocuğun hayalleri, onların evli olmadığını öğrendiğinde yıkılmıştı. artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı..

      Sil
  4. Adsız18:33

    baya iyiymiş... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman, kalplere vur bir zımbaaaa
      rumba da rumbaa rumbaaa

      Sil
    2. Adsız23:24

      :))

      Sil
  5. :)))))))))))) çok güldüm yazının sonuna,benim de böyle saflıklarım vardı,şimdi aklıma geldikçe çok gülüyorum kendime :)
    Bu arada vaktin olursa bana da uğra arada http://hayaliatolye.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açar açmaz tahinli kurabiye gördüm ya, faforim oldun!

      Sil
    2. yok ya:)ben de ilk kez denedim , benim de baş tacım oldu,süper bi lezzet :)nezaketin içinde teşekkür ederim .

      Sil
    3. yarın olsa da denesem.

      Sil
  6. Allah al benim kafadan bir deli daha :D bende eş olduklarını değilde sevgili olduklarını sanıyordum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o zaman sevgili nedir bilmiyodum, çevremdeki herkes evliydi. hayat çocukken çok düz mantıktı, ne güzel..

      Sil
  7. benim bağışıklığım var bu tarz dile dolanan saçma sapan ama bir o kadarda eğlenceli şarkılara, eşim sağolsun hergün başka bir türkü-arabesk ne aklına gelirse onunla uyanır.. bu arada son cümlene neden olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki olur olur yani de zeki müren öldü ya ondan olmaz sanki. ben de eşinin tarzında bi insanım sanırım, her sabah dilime dolanan bi uyanma şarkım vardır. hatta bazen gördüğüm rüyalarla doğru orantılıdır. bazen böyle repertuarı genişliklerim olur.

      Sil
  8. düzeltim: sondan bir öncekiymiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuncusunun varlığından ben eminim zaten ya(:

      Sil
  9. Aynen! Nasıl ya? Evet ama, Zeki Müren'le Bülent Ersoy evliydi ben küçükken. Evet! Sen küçükken de mi öyleydi?!
    Ya olm bak ben korkmaya başlıyorum yavaştan.... Pısss pısss pısss.... :S

    YanıtlaSil

 
;