3.1.13

hava pakedinin içindeki cips kadar eşantiyonum okuyucu..


hava pakedinin içindeki cips kadar eşantiyonum okuyucu.
 m.ö. 3000'den beri yürüyomuş kadar yorgunum.

mutsuzluğum duracell gibi.
10 kata kadar daha uzun ömürlü.
en az sabri kadar yeteneksiz hissediyorum.

emre aydın kadar pesimist,
çamur kadar dertli,
gripin kadar voldemort,
ajda kadar gergin,
ajdar kadar gereksiz,
sakin kadar unutulmuşum.

ek olarak vega kadar sevimli olduğumu da
belirtmek isterim.
ama bu kimsenin umrunda değil.


 calgonit kadar beyaz, mordor kadar karanlığım.
hobbit kadar ilk,
silmarillion kadar karışığım.
tolkien kadar da zeki olmak isterdim,
ama sadece aşık olduğunda
ya da ayrıldığında
sezen aksu dinleyen insan kadar vefasızım.

ortaokuldan beri hobbit en birinci kitabımdır,
kağıtlarına eşyalarına gözü gibi
(ve hatta hastalık derecesinde titizlikle)
bakan birine emanet ettim
sırf kitaba olan saygımdan.
ama filmi gösterimden kalkıyo, daha gitmedim.
bilmiyorum belki de filmi çekilen diğer kitaplar gibi
hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorumdur..


kafam metrobüs kadar yoğun.
odaklanamıyorum,
başlayamıyorum, bitiremiyorum.
bu aralar ayşe arman kadar geveze hissediyorum.
oysa daha çok susmam,
daha çok dinlemem,
daha yakından öğrenmem lazım.

anlam verilemeyen bi hüzün hikayesi gibiyim.
oysa hayatım gayet düzenli,
eğlenceli. 
bi iki pürüz dışında.
ne kada da tatlı bi o kada farklıyım.
peh peh diyenim çok.
ama..
havalardan mı böyle acaba?






19 yorum:

  1. Filme beklenti azaltıcı alıp gidersen, olur bak. ehehe.
    Vega "Bu sabahların bir anlamı olmalı." demiş, senin de bir anlamın var, böyle pesimist olma semooooy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama o sabahların bi anlamı yok ki zaten. yastığına sarılıyo hayali bi sesin uyan demesiyle uyanıyo. şizo muysa artık. içinde umut var ama bakıyo ki yersiz bi umut. ya işte ben biliyorum da kendimi, ortamım müsait değil. özetle; cips olsa da yesek.

      Sil
  2. Cips olsa da kafana döksem vıcık vıcık olsan da sabahına anlamın yağsız, temiz bir saç olsa.... ahaha, olsun umut yersiz de olsa lazımdır.

    YanıtlaSil
  3. Adsız06:41

    kız sen beni öldürüceksin alemsin çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de diyorum çok tatlıyım diye, çünkü ben pamuktan yapılmışım diye. ama kimse inanmıyo. insanların bazen böyle gerçeği inkar etmeleri oluyo..

      Sil
  4. bunca yazıdan aklında kala kala bu mu kaldı deme ama hobbit konusunda haklısın,kitabından sonra pişman olabilirsin.bak mutlu olmak için bir sebebin daha oldu,hobbiti izlememişsin!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi kitabını alelade okuyan biri olsam elki yine pişman olmam ama tolkien'e ciddi anlamda bi aşk besliyorum. mesela ölümünden sonra oğlu kristofır, yazdıklarını derleyip hurin'in çocukları diye bi kitap haline getirmişti. okuyunca ağlayasım geldi. nankör evlat dedim hain evlat ökkeş dedim böyle tolkien kitabı mı olur dedim. şimdi filmi hiç izlemem artık.

      Sil
  5. Adsız13:11

    Kesinlikle bir gazete ya da dergide köşe yazmalısın. Kesinlikle!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim ister beni(: amk bile gelme bush der bana(:

      Sil
    2. Adsız17:21

      :D:D:D

      Sil
    3. Adsız22:03

      Herkescikler bilsin, herkescikler okusun!!!1

      Sil
    4. (: çok incesin ama ben bi gazetede yazıcam desem üstüne para isterler

      Sil
  6. Adsız16:27

    çok tatlısın sen yahu :):)

    YanıtlaSil
  7. Bana sorsan hocalardan ve yine hocalardan:-( Onları bizim ünlü lateral sağ köşeye havale ediyorum artık;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe zehranın deyimiyle periferal(:

      Sil

 
;