3.3.13

bu bir dilek yazısıdır. ilgili makamların dikkatine!


allahım;
öncelikle ailesine sıhhat ver,
sonra bebesine
(ki kendisi benim sempatiğim,
bi arkadaşın nişanlısı olur)
 mükemmel bi uyku düzeni ver.

akşam sekizde yatsın,
çok sempatik rüyalar görüp sabah dokuzda uyansın.
kesintisiz.
(bkz: ütopya)

 danışmanına azıcık akıl fikir ver.
tamam, akıl vermişsin ama
azıcık daha fikir ver.

ikiyüzlü danışmanlardan sen bizi koru,
tezlerimizi tez zamanda bitirt.

iç sıkıntılarımızdan kurtar,
her güne mutlu başlat,
her günü mutlu sonlandıralım..

ya da sadece okuldan mutlu çıksak da yeter,
çok büyük hayaller kurmamak lazım.

sonra bana da onunki kadar
mutlu bi evlilik nasip et.

benim de brokoli yiyen sıpam olsun!
anne bizde niye yoh?!
olsun.
lütfen.

inşallah dinimiz amin.
 




 

7 yorum:

  1. amin!
    başta pek kavrayamadım, sonra 10.satırda beni yakaladın, gerisine katılıyorum, amin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. innşallah(:

      ek olarak bu yazıyı özetlemek isterim,hocalar öğrencilikleriyle danışmanlıkları proflukları arasında geçen sürelerde beyinlerini yemektedir. bu da bilim dünyasına kazandırdığım bi teori olsun, ıspatlayabilirim!

      Sil
  2. :) Sana ve yazılarında nasıl da alıştım. Her defasında ıslık çalabilirim. Sürpriz dolusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tepsi için gülbilge ve zeynebi kaçırma fikrimden bu tatlı cümlelerinizle caydıracağınızı sanıyorsanız, yoo bayan yoo. kandıramazsınız!

      Sil
  3. amin, çok güzel dilekler, isteyen herkese versin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey! isminin sema olması nası bi duygu? bence çok güzel, dimi(:

      Sil
  4. Amiiin!!!Cümlemize inş:-)

    YanıtlaSil

 
;