13.5.13

ellerimizi deniz seviyesinde yıkıyoruz ve gözlerimizi muasır medeniyetler seviyesine dikiyoruz!


dedim ki ne yatıyorum kalkayım da
okula gitmeden bi stres atayım.
(okul bu aralar dünyanın en stresli yeri..)

kahve-pilates topu-lastik üçlüsüyle
derin bi aşk içindeyken
omzumdan bi ses geldi;
çotank!

anneaa diye bağırasım geldiyse de
düşünce naağlıyosun azarı işiten çocuklar olduğumuzdan
cesaret edemedim.

yetkililerden şöyle bi ricam var;
sabahları pilates yaparken omzuna ne olduğunu anlamayan
acılar içindeki insanlara o gün tatil olsun.

kol bacak falan demiyorum,
önünü alamayız da
omzunu incitenlere bi iltimas tanınmalı bence.

 en azından laboratuvara girmesinler.
yapılsın bu.




4 yorum:

  1. Adsız10:29

    yiğit özgür :))

    YanıtlaSil
  2. Ahh tatlım ne güzel hayaller kuruyosun sen ;)
    Bende istiyorum ki canım dikiş dikmek istediğinde işe gitmeyim kimsede çağırmasın tatil olsun istiyorum ama devletden (Senin yerinde olmak isteyen milyonlarca kişi var evladım hadi uğurlar ola :P) ve eşimden( Ben senin için kendi işimi bırakıp devlete girdim ve sen dikiş dikmek istiyosun yıkıl karşımdan!) alacağım cevaptan çok korktuğumdan dile getiremiyorum.:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurarım. benim adım ne güzel hayaller kuran kadın!

      ben de dikiş öğrenmek istiyorum. ne olur öğretsen?

      Sil

 
;