21.5.13

güne iyi başlamak istiyosan uyanma.



güne iyi başlamak istiyosan uyanma.

kafana göre yaşarsan yalnız kalacağını,
burnunun dikine gidersen pişman olacağını
unutma.

günü güzel geçirmek istiyosan
kimseyle muhatap olma.

pişman olmak istemiyosan,
insanlardan bişey isteme.

yalnız kalmak istemiyosan, hayatına başkasını sokma.
nasılsa sonu aynı,
o varken yalnız kalsan daha mı iyi?


başkası olma, kendin ol.
gerçi her halinle güzelsin..

kimseye yalan söylemezsin de,
kendine asla söyleme.
 kandırıyosun sonra, öyledir böyledir
aslında düşündüğüm gibi değildir diyosun,
sonra düşündüğün gibi çıkıyo.
düşünerek beynini eskitmene ne gerek var.

conan'a olan aşkından vazgeç.
siz ayrı dünyaların insanlarısınız.
(bu arada sanırım kalbimin soyadlarıyla ilgili bi takıntısı var.
hayatım bi cohen'e takıntılı halde başladı,
conan'la devam etti,
şimdi tüm ilgimi khan'lara yöneltmiş durumdayım.
 sonu nereye varacak hiç bilmiyorum..)

sakın insanların hayatında yer edinip
sonra umursamadan çıkıp gitme.

hayatına başkalarının isteklerinin
tam tersi istikamette bi yön ver.

ama ümidini kesmeden yardım etmeye devam et,
hırs yapmadan yaşamaya,
kıskanmadan paylaşmaya.
ne iki kelimeyle eksilir insanın ömrü,
ne bi saatle.

hayatının hak edenlerine harcamayacaksan,
kimin için var ki bu ömür?
sorgula.

kendine iyi bak.


 terli terli su içme.

hatalıysan ara.
0507..


9 yorum:

  1. Zaman Herşeyin ilacı diyebilirim. Zamanla seni mutlu edecek kaynağa ulaşıyorsun. Tabi bu kaynak herkes için başka noktalarda o yüzden sana yolunu gösteremem. Ama beklentisiz insanları gülümsetmekten yola çıkacağını söyleyebilirim.
    Nerde okuduğumu hatırlamıyorum. Aşk karşılıklı olduğu, karşılık beklediği için acı verirmiş fakat sevgi karşılıksız olduğu karşılık beklemediği için canını yakmaz insanı mutlu edermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sana zaman hiçbişeyin ilacı değil, bu sadece balıklar için yazılmış bi reçete diyebilirim.

      conan hariç pek kendime değil öğütlerim, başkasına da değil, okuyosundur eminim, baba sana da değil. aman hayat işte. sadece yuvarlanıp gidiyoruz.

      Sil
  2. hmm burnunun dikine gitme dedin o pek olmadı.

    YanıtlaSil
  3. hakkaten hayatı hak edenler için harcamayacaksak kimin için var bu ömür bizde başka?? çok sevdim ben bu yazıyı Semmma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her sabah bi doz al. etrafındakilere de aldır. hayat dediğin şey bütün insanların ortak alanı, özel olanların babasının tarlası gibi kullanacağı bişeydir. herkesin bi popisi vardır. eyyorlamam bu kadar.

      Sil
  4. o uyanmamak kısmı harika
    bigün tüm alıcılara kapanıp sadece uyumak istiyorum ama çocukların emin bir yerde olduğunu bilmek karınlarının doyduğuna inanmak, işlerin yürüdüğünü sorun çıkmadığını hissetmek eşin de sağlık ve sıhhat yönünden tam olduğunu bildikten, babam ablam ve yeğenim içinde aynı eyleri hissetikten vb.... sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana "inş cnm yhaa" diyen kezban bakışı yapmak istiyorum. güzellik kraliçesi olup peace world desem benim dileğim seninkinden önce tutar. acıcık gerçekçi olalım bayan, lütfen.

      Sil
  5. Beklenti içine girme ki hayal kırıklığı olmasın. Hayal kırıklığı olmazsa da üzüntü olmaz. Ben de bugün bunu dedim durduk yere kendime :)

    YanıtlaSil

 
;