7.1.14

öpücükler vol.25

:* bi iran kedim olsa,
adını ahmedimiyav koysam.
eşyaları falan çizmese ama, annem kızmasa.


:* ünlü bir türk düşünürü der ki;
"türkiyede 75 milyonun üzerinde vatandaş var.
75 milyon alıyoruz düz hesap.
şimdi trt 1 den her gün 1 kişinin hesap numarası
gün boyu duyrulcak ve herkes gidip o hesaba 1 tl yatırcak.
nedir lan 1 tl 2 çay parası.
her gün 1 insanımız trilyoner olacak beyler.
ayda 30 kişiyi dünyanın en zengin insanları arasına sokcaz.
yeni fabrikalar açılcak süper güç olcaz yani.
savaşcaz filan ama hep biz kazancaz
çünkü o insanlar gidip silah uçak fabrikası filan yapcak.
düşünün 365 fabrika açılsa yılda.
her birinden 2 uçak 730 uçaktan bahsediyorum.
hepsini aynı anda kaldırsak kim karşı gelebilir dünyada bize.
sadece 1 senede en güçlü ülke olabiliriz.
lütfen bu sese kulak verin."


:* ceymi'ye insan eti pişir demiş yapımcısı.
kensi de çok etik bulmamış
"ama" demiş, " biliyorum tadı domuz etine benziyo"
demezler mi hayvanın oğlu,
kimin etini yedin diye.
ben de yatıp kalkıp bu adamın programlarını izliyorum
tveniforkiçında sabahtan akşama.
kaybettin beni ceymi, bundan sonrasını sen düşün.


:* ünlü bir türk düşünürüyüm.
etrafımdakiler arasında ünlüyümdür ayıptır söylemesi.
bi de düşündüklerimi hayata geçirebilecek fırsatlarım olsa..


:* diş bakımı önemli.


:* japonlarda L harfi yoksa
satrançta at nasıl ilerliyo?
of hayatları çok zor.


:* tutunamayanları bitiremeyenlerdenim.


:* sen hiç yüreğinin götürdüğü yere gidebilmek için
iki saat otobüs bekleyip
başlarım lan senin gibi yüreğe diyerek
kendine küstün mü okuyucu?


:* bugün çok aydınlık, çok ferah.
çünkü enise ç. bana mail atmış,
rabbim gününü aydınlık etsin demiş.
hakkaten gülümseyerek uyandım, mutluyum bugün ben.
enise!
yarın da allah gününü zengin etsin diye mail atar mısın?


:* ssg beta mı kullanıyo antik mi,
lüffen bunu burdan açıklasın.






6 yorum:

  1. türk düşünürüne bayıldım,ama bunu altın günü şeklinde düzenlerlerse bana sıra gelene kadar (75m/30)/12 deeeennn 20833,3 yıl geçmiş olur
    kalsın :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. random seçilcek o; yani günün talihlisi gibi ama seçimi de bi vatandaş yapıcak şike mike olmasın diye. yani her an sana çıkabilir. oğ diyır, çok şanslısın!

      Sil
  2. Pinuccia'nın "Kış okuma şenliği" için kardeşimin eline Tutunamayanlar'ı tutuşturdum, bir aydır her gün küfür ediyor :( bitirse de rahatlasam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmayaydın, etme diyeydin, senin yüzünden!

      valla benim de ablam tutuştursa ben de her gün söverdim. şükürler olsun ki ablam yok. on kaplan gücünde kitap okurum, bakmayın sağ framedeki ne okuyor bu kısmını iki ayda bi değiştiğime. günde yedi yüz sayfa hızındayımdır amma lakin ki bu meret tutundurmuyor!

      Sil
  3. Adsız18:56

    İki saattir tveni for kiçına gülüyorum :D Ne sevimlisin be :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep izlerim. ne pahasına olursa olsun.

      Sil

 
;