21.2.14

dünyanın kaderi senin ellerinde süperkadınkahramanpelerinlisi!


dööndüm baak geldim şimdii
buggünü aslında nassıl sabırla bekledimdiii
senni yalvarırken görmeeek
şaka şaka.
post boyu şarkı söyleyecek değilim.
arada böyle eziyet etmekten vazgeçerliklerim vardır.

uzun zamandır yoğudum.
hayatım mişlen yedek lastikleri genişliğinde
bir kararsızlık çemberine takılmış,
dönüp durmakta okuyucu.

inanır mısın her gün
dur bi halinizi hatrınızı sorayım diyip
itinayla blogıra giriş yaptım,
fakat her seferinde amaan sormayayım
kötü olan vardır da üzülürüm diyip geri kapattım.

öyle kararsızım ki
dönüp "dünyanın kaderi senin ellerinde süperkadınkahramanpelerinlisi!"
veya "abla siayeyden yolladılar seni başa geçirceklermiş" deseler
kılımı kıpırdatsam mı
kıpırdatmasam mı diye düşünüp
karar veremezken yaşlanır kendimi çocukların düğününde bulurum.

biri benim adıma,
ama "sahiden" beni düşünerek kararlar versin istiyorum.
yok anacım, e eh yok.
herkes kendini düşünür olmuş,
ya da zaten öyleymiş ben hiç bilememişim.
(bkz: sabahtan akşama türk filmi izlemek)

dertlerimle seni sıkacak değilim,
bugünün konusu sadece kararsızlığım.

iki hafta içinde benden haber alamazsan
kararsızlıktan öldü diye yetkili mercilere başvur okuyucu.

zira açlıktan ölmek üzereyim.

du bi yemek yiyim ölmeden diyorum,
yemeği doldurup tencereye geri boşaltıyorum.
olsun, tebdil-i mekanda ferahlık vardır
onun da canı var gezdi işte diyip mutfaktan çıkıyorum.

kalk doktora gidelim diyorum envere,
sonra yat yat diyorum.
tahlillerin sonucu değişti, biz hala gitmedik.

pink'in bi sarışın halini beğeniyorum, bi pembe.

diskavıri çenıl açıyorum,
üç saniye sonra bakıyorum ferdi tayfur'dan yuvasız kuşlar'ı izlemeye başlamışım.
sonra bi ağlamalar, bi höykürmeler.
bi duvarlara bakıp bakıp "nedeeeğn" diye haykırmalar..

hastayken elime kitapların birini alıp birini bırakıyorum.
kütüphanenin artık bi "yarım bıraktım ama bi sor niye bıraktım"
rafı var.
he sorsan cevap alabilcen mi? yok.
ama bi sorsan ne olur, neren eksilir,
hiç bunları düşünüyo musun?


çok sıkılıyorum, ama hiçbişey yapasım yok.
derya baykal'a bağlayıp
kendimden gardrop falan yapayım diyorum,
ama daha sağlam odunlar var harcanmak istemiyorum.

en iyisi sahibinden az kullanılmış
bi nazgul bulup
fantastik diyarlara yol almak.
buralar çok kararsız, çok sıkıcı, çok boşluklu.
hem de ne.

ya da oturayım,
belki denişik bişeyler olur.






7 yorum:

  1. giriş bölümü şarkıyla mithiiş olmuş
    ben de çok sıkılıyorum bugünlerde,yazdıklarının muadili gibin bişeyim...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havalardan mı, bilemiyorum ki..

      Sil
    2. havaların günahı yok,insanlardan...

      Sil
  2. "nedeeeğn " ahahah :))
    Bu arada yemeğini ihmal etme, yemek yememekte neymiş be? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi şöyle bi durum var, midem zaten kabul etmiyo. ben de içinde bulunduğum kararsızlık- üşengeçlik döngüsünde "çenemin harcadığı enerjiye yazık, ben onu yatarak harcarım dursun zararı yok" şeklinde değerlendirmeler yapınca durum böyleyken böyle oluyo. hayat bazen çok rererö.

      Sil
  3. Adsız00:49

    Bir insanın her yazısı mı böylesine keyifli olur yaff?
    Bayılıyorum kelimelerle dansına...

    Yine gülümsettin beni bu geç vakit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir insan her yazıyı keyifle okursa o insana her yazı keyifli olur :)

      Sil

 
;