3.3.15

şu aralar ruh halim.


naber okuyucu?

ne çok zamandır yoktum.
böyle zamanlarda mail atıp semmma nerdesin,
mail alarmı diyosun ya;
oturup ağlayasım geliyo.
demesen yazasım yok hiç.

keşke görsem diyorum bunu yazanı,
yoktum ama bi daha sor niye yoktum desem.
allah aşkına bi daha sor,
nasıl olduğumu sormayan insanların azalttıkları yerine gelir belki;
varlığımızla yokluğumuz arasındaki farkı bile
farketmekten acizken insanlar,
sen neden benim akrabam, komşum değilsin ki desem diyorum.

 ben son bi buçuk yıldır yokum aslında okuyucu.
bazen camdan bakıp düşünüyorum,
acaba karşımda gördüğüm yüzlerce evin içinde
kaç yüzlerce kişi daha var
benim gibi o duvar senin bu duvar benim takılan.

ne çok kendime yeten insandım,
artık beril de var ama ben en çok şimdi zorlanıyorum.

çocuk büyütmek zor bişey değil,
ama çocuğun varken hala büyüyemediğini hissetmek çok zor.
çoğaldığını düşünürken
aslında bu sürecin seni sahip olduğun herşeyden
uzak kıldığını, eksilttiğini görmek zor mesela.

 keşke ben de orda olsaydım dediğin yerlerin,
keşke yanımda olsaydı dediğin insanların
ya da keşke şu an herhangi birinin yanında olsaydım dediğin anların
ayda birden haftada bire,
sonra günde otuz kereye çıkması zor.

bazen şöyle camı açıp derin bi nefes alıp
işte şimdi hayatımın şu kısımlarını çıkarıp
şu kısımlarına yeni bi yol çiziyorum demek gerekiyo.
işte bazı insanlar bu aşamada atıveriyo kendini aşağı.
bazılarımıza nefes veren, bazılarımızın nefesini tüketiyo.
arkalarında bıraktıkları rüzgar hep "neden dinlemedin" diyo.
hiçbirimiz anlamıyoruz.

allah taksiratını affetsin, intihar etmek de ne büyük günah diyoruz.
bu kısmı kolay;
ben onun günahına ne yaptım da ortak oldum demek zor.

sahip olduklarının kıymetini bilmen lazım okuyucu.

sana diyorum,
ben sahip olduğum herşey için bütün gün kendime
saçma sapan sırıtıp berili eğlendirebilecek enerjiyi
bulmak üzere onlarca şey düşünüyorum zaten.

ot gibi yaşamamak için,
allahın seni bu dünyaya göndermesini değerlendirebilmek için.
bi insanın hakkına girmemek için,
bi insanı ota çevirmemek için sahip olduklarının kıymetini bilmen gerek.

belki bi avuç papatyayla başlarsın
-ki ne erkekliğini eksiltir, ne parasızlıktan süründürür-
belki bi adım geri atarak.

ben yarın sabah yeniden başlıyorum okuyucu,
en önemlisi ne biliyo musun?
kimseden bişey beklemeden başlamak.

iyi ki allah var.




 

4 yorum:

  1. senin gibi düsünen insan sayisi azmi saniyorsun cuvaldizim .
    onlar gelmiyorsa biz onlara gideriz ;)
    yeterki cuvaldiz ne istiyor onu bilsin ;) karamsarlik yok cissss.
    ne ararsa onu bulur insan
    insanlar hareket halindekine odaklidir cuvaldizim .
    üc seyi unutma kadinin mutlulugu öncelikle Allah o ayri mesele
    ama saglikli ruh saglikli beden ile olur kandaki demir ,b12, D vitamini .bunlari sorgulattir doktoruna
    eminim sen cok farkli düsüncede idin bunlari yazarken orasinida anliyorum .
    .ablam nereden bu kaniya vardi deme verdigim degerler enerjinle ruhunla cok iliskili. kendine yetemedigin durumlarda bunlar olmadigindan yetemiyorsun inan
    dünyadan memnun degil isek degistirmek önce kendimizden baslayarak degistirebiliyoruz ve yapacak daha cooook is var
    seni seviyorum ben

    gülümseme bulasidir gülümse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülümsediğinde karşındaki bön bön bakıp sana aptal hissettiriyosa ne manası var ki? bazı insanlar insani duyguların bulaşmasını engelleyecek duvarlarla çevrili. sakladıkları ne anlamıyorum. sanki dersin allah zümrütten yaratmış bi burnu havadalıklar bi kendini bişey sanıp etrafımdakiler bana muhtaç olsun ben kendi kafama göre takılayımlar. bence kendimizden başladığımız kadar "başlarım senin tavrına"dan da başlamadığımız sürece değişen bişey yok. yorul yorul otur yerine sıfır.

      kan değerlerim düşük benim çok. mutsuz değilim, elimin altında bi sıpa var ki benim diye demiyorum görüp de mutsuz olmak zaten mümkün değil. ama değişmeyen durumlardan bunaldım, ve bunların benim kan değerlerimden önce başkalarının insani değerleriyle ilgisi var. bu arada kan değerlerim düşük, ebet (: şu pempe ilaçlardan biraz almak lazım, aksatıyorum sürekli..

      ne on numara insansın, biliyo musun..

      Sil
  2. Korkutuyor bu hayat beni semmma.
    Bazen gözüm kararıyor. Sevdiğim adamla şu an olsun evlenirim diyorum. Bazen diyorum ya beceremezsem. Kızıyorum sonra düşünmeyi unutmuş kadınlar ne de güzel beceriyor. Kadınların pek de umrunda değil zaten Eğrisi doğrusu. Bi yol tutturmuşlar gidiyorlar. Senin gibi kadınlar da onlardan bin kat iyi olduğu halde düşünüp duruyorlar eksik yapıyorum diye.
    Benim gibiler en başında korkuyor elini taşın altına sokmaya.
    Allah Hakkımızda hayırlısını versin be semmma.

    Çok uzun zamandır okumamıştım kimseyi. Seni merak ettim dün gece. En son hamileydin ben bıraktığımda. Ne çok zaman geçmiş.
    Allah kızına hayırlı Ömür nasip etsin. O çok Şanslı senin gibi bir annesi olduğu için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözlerim doldu. ben de uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım okuduğum herhangi bi cümleye.. korkma demeyi çok isterdim ama hayat kime ne getirir bilemiyoruz ki hiç, bazen hiç denemeseydim diyiveriyosun..

      Sil

 
;