11.12.16

yas.


#terörelanetolsun ;

fakat ben teröre lanet ettiğimiz için
lanetlenen kimse görmedim henüz. 

iki ayda unutuyoruz.
huzur operasyonunun huzursuzluğa sebep olduğu,
 yirmi yaşında fidan gibi çocukların
sırf çevik kuvvet diye yerlere serildiği,
herkesin gücünün bize yettiği bir ülkede yaşıyoruz.

eşimizden en sık duyduğumuz cümle
haberlere bakma oluyor,
kanımızı emenlerin ayağına bile basamıyoruz
katlederler korkusuyla.

eskiden şehitlerin adı parka caddeye verilirdi,
şimdi o kadar çoklar ki şehrin yarısı şehit yakını;
arkalarından bir fatiha okuyacak kadar bilisimlerini bilmiyoruz. 

en kötüsü de alışıyoruz. 
yayın yasağı,
siyasilerin acımızı paylaşması,
bıçağın kemiğe dayanması,
kanlarının yerde kalmaması,
ünlülerin eleştiri öfke ve alay dolu tivitleri,
şehit polislerin +18 resimlerini kaldırın söylemleri;
tüm ritüeller sırayla gerçekleşti tamam.

artık yavaş yavaş evlilik programları kaldırılsın,
kocişimle pazar keyfi,
trovbek gündemlerinize dönebilirsiniz.

bu ülkede kemiğine kan dokunmayan,
bu yüzden olanları sallamayan
hatta canı hiç acımayan kocaman bir kesim var.
yazdıkları kanıma dokunuyor.

fakat onlar da,
bu saldırıların sebebi olanlar da,
haberdar olup göz yumanlar da çok iyi biliyor ki
bizler lafta değil sahiden bir ölüp bin diriliyoruz.

allahtan ölenlere rahmet,
yaralılara şifa,
ülke vatandaşına sabır ve selamet diliyorum.
daha çok şey diliyorum da özgür olduğumuzdan,
başımıza birşey gelir korkusundan yazamıyorum.

#yas #prayforistanbul

6 yorum:

  1. Alışmak. İşte en kötüsü de bu! Allah kötüye, kötülüğe alıştırmasın. Dilimiz tutuldu, kanımız dondu, artık ne yapacağımızı bilmiyorum. Allah'tan rahmet ve geride kalanlar için sabır dilemekten başka aklıma bişey gelmiyor :(

    YanıtlaSil
  2. Ölenlere Allah'tan rahmet ve yaralılara acil şifalar diliyorum . Gerçekten o kadar acı ki bu yaşananlar . Hyatımıza bir şekil devam ediyoruz , teröre lanet olsun !

    YanıtlaSil
  3. Ateş düştüğü yeri yakıyor deniyor işte tam olarak öyle normal insanlar unutuyor ama anası babası ölen çocuklar, evlatları ölen analar ne yapacak? Eşini, evladını ürke korka evden uğurlayan eşler, analar ne yapacak? Allah insanı anlama kabiliyetinden ayırmasın acıyı yaşatmasın ama unutturmasın da diyorum. Rabbim o pisliklerin de hakettiğini bulacağı günleri elbet getirecektir.

    YanıtlaSil
  4. heeey blogumda sağda instam twitim feysim hepsii :) cessie de var bir garip seyma da afede de nesrin de hepimiz varız. ama blogdan da geeeel :) oleeey :) hemen üye olsana hepsine şimdi hadii insta filan :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız23:43

    Korkunç şeyler yaşıyoruz. Artık dünyanın gücü kalmadı bunca acı, ölüm ve gözyaşını kaldırmaya...En acısı sanırım hiçbir şey yapamamak. Ne zaman ki insan "paylaşmak" olduğunu öğreneceğiz işte o zaman biraz nefes alacak bu gezegen.

    Yorgunuz, hem de çok yorgunuz

    *Blog dünyasının en güzel yanı, belki de hiç karşılaşamayan insanların yüreklerine dokunmak. Onlar hep var olsunlar

    YanıtlaSil

 
;